Välkommen till min nya blogg!

Jag har lite planer för den här bloggen, men jag misstänker att det kommer att bli mycket häst och hund. De utgör ju en så stor del av mitt liv så det är svårt att undvika dem. Och jag vet ärligt talat inte om jag vill undvika dem. Lite naglar lär det också bli, i alla fall var 4 - 5 vecka, då jag går till Nails by Jessie för att få fina naglar, som håller.

Jag vill tacka båda mina barn, Oscar och Emma, för hjälp med designen på bloggen. Tur att jag har dem.

Mycket nöje.


Kommentarer
Postat av: emma

lite cupcakes är det väl ändå också? ;o

2010-12-08 @ 18:38:19
URL: http://emmahlovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jo, det är ju sant. Och lite pyssel också. :)

2010-12-08 @ 19:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0