Bättre??

Idag såg farfar lite piggare ut och han sa att han kände sig lite piggare. Han hade blivit, tvättad, fått rena kläder och de hade vattenkammat hans hår, och då känns ju det mesta bättre. Njurfunktionen är fortfarande inte riktigt igång, så han lär bli kvar på lasarettet ett tag, fast de ska flytta honom från kirurgakuten till njuravdelningen. Vi håller alla tummar vi kan för att han ska bli bra igen. Lars ska dit i eftermiddag och jag och Emma ska dit imorgon. Oscar vill inte. Och han behöver inte. Han är inte så förtjust i sjukhus (och vem kan klandra honom efter det att de körde runt i hans knä utan bedövning).

Imorgon är det även dags för nya naglar hos Jessie. Har inte bestämt hur jag vill ha mina. Men jag har ju några timmar till på mig att bestämma mig. ,) Och ikväll är det Jan-träning. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0