Pizzatestare?

Idag har jag fyllt i ansökan för att bli uttagen till att testa Dr. Oetkers Pizza Tradiotionale. De ser väldigt goda ut, så jag hoppas att jag blir utvald. Och blir jag inte det så får jag väl se till att köpa dem och testa ändå. Pizzorna är bakade direkt på en varmsten i stenugn. Visst låter det perfekt? De finns i fyra olika varianter; Spinaci (spenat, goudaost, tomater och basilika), Speciale (edamerost, champinjoner,salami, skinka och tomater), Mozzarela (solmogna körsbärstomater, mozzarellost och basilika) och Diavola (edameterost, peperoni, salami, tomater, paprika och chilifrukter). Visst låter det himla gott. Kan inte bestämma mig för vilken jag tycker låter godast. Alltså behöver jag smaka på alla fyra för att se om någon kan bli en favorit bland frysta pizzor.

Vill du läsa mer om pizzorna? Klicka då på länken:
http://smartsontestpilot.se/tradizionale/om-testprodukten


Skulle du också vilja testa Dr. Oetkers Pizza Traditionale? Och det är klart att du vill. Varför skulle du inte vilja bli pizzatestare?? Klicka bara på den här länken och fyll nödvändiga uppgifter. Om väljs ut att bli en av 3000 pizzatestare kommer du att kontaktas via mail. Lycka till.:
http://smartsontestpilot.se/tradizionale/bli-testpilot/


En liten videosnutt som får det att vattnas i munnen på dig:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0